Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Internet on the gone gone far away!! Για πού go, δεν μας είπες, μάλλον για Δαφνί μεριά ε??


Αααααχχχ!! Τι έχω πάθει η κακομοίρα!!! Λοιπόν για να ξεκινήσουμε και να γίνει κατανοητό το πρόβλημά μου, εγώ δε μένω στην Αθήνα αλλά μένω σε χωριό και μάλιστα ακόμα και πιο έξω από χωριό, σε εξοχικό, με τα δεντράκια μου, τα λουλουδάκια μου, τα σκυλάκια μου (5 παρακαλώ!), τα γατάκια μου (3, είναι λιγότερα), το καναρινάκι μου και τον αντρούλη μου. Η περιοχή που ζω είναι τουριστική, ο πολιτισμός έχει έρθει, έχουμε φως, νερό, τηλέφωνο, εφημερίδες, συγκοινωνία, Εφορία, Δήμο, κτλ, το μόνο που δεν φτάνει εδώ που είμαι εγώ, είναι το ρημάδι το adsl, έχω κάνει αίτηση εδώ και 2 χρόνια και τίποτα ακόμα. Όταν πήγα και ρώτησα πάλι μου είπαν ότι δεν είμαι μέσα στο χωριό (μιλάμε για μία απόσταση 5 χιλιομέτρων περίπου!) και οι γραμμές είναι παλιές και ίσως, ίσως λέμε τώρα, του χρόνου να αποκτήσει πρόσβαση σε adsl. Α στο καλό λέω και εγώ, δεν πειράζει, θα πάρω το on the go, να είμαι και ξένοιαστη, τα αδέρφια μου είναι μακριά, τα ξαδέρφια μου το ίδιο, πολλοί από τους φίλους μου, οπότε το χρειάζομαι το internet ο ένας στον άλλον φωτογραφίες και βιντεάκια, για να μην ξεχαστούμε τελείως. Ωραίααααα, έλα όμως που ενώ μου δείχνει το ρημάδι ότι έχει φουλ σήμα, ότι είναι σε ανώτερο δίκτυο από 3G γιατί είναι σα να καίει καρβουνάκι ρε παιδιααααααα;;;; Παίρνω τηλέφωνο μου λένε θα δηλώσουν το πρόβλημα και αν υπάρχει βλάβη θα φτιαχτεί. Περνάει μια εβδομάδα και μου λένε δεν υπάρχει καμία βλάβη, μήπως φταίει το stick;; Αλλάζω και το stick χωρίς καμία επιβάρυνση οφείλω να πω, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχει καλή ταχύτητα, μα ποτεεεεεεεε!!! Και σκέφτομαι και εγώ δεν αφήνω μία απλή συνδεσούλα να μην πληρώνω και τα μαλλιά της κεφαλής μου?? Αλλά το πρόβλημα είναι ότι πέρασε η εβδομάδα που μπορούσα να το έχω δοκιμαστικά και με λίγα λόγια την κάτσαμε την βάρκα. Και τώρα φίλοι μου πληρώνω για 7,2mbps και έχω ... να μην το πω καλύτερα γιατί θέλω να αποφύγω τις βωμολοχίες. Και ξανά προς την δόξα τραβά, τραβά, τραβάααα…

2 σχόλια:

  1. χαχαχ.. Την καλημερα μου, καλα κουραγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρετε, χαίρετε! Τυχαία το βρήκα το μπλογκ σου αλλά γιατί το σταμάτησες; Και θα μείνω με την απορία, τι έγινε τελικά με τη σύνδεση...?
    Δεν πειράζει, μια ιδέα είναι όλα, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή