Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Πρώτη μου φορά!!


Πρώτη μου φορά λοιπόν! Διάβασα κάποια blogs που μου άρεσαν παααρα πολύ, με ξεσήκωσαν
και είπα και εγώ να μπω στο κλαμπάκι, είναι φανταστικό πράγμα να διαβάζεις την σκέψη των άλλων, ακόμα και την δίκη σου χωρίς λογοκρισία!!
Αυτό είναι, όποιος θέλει το διαβάζει όποιος δεν θέλει, να πάει στο καλό.
Πήγα να μπω σε ενα blog και είχε προειδοποίηση ότι και καλά έχουν γίνει παράπονα γι' αυτό το Blog και έπρεπε να πατήσουμε ενα κουμπί ότι αποδεχόμαστε το περιεχόμενο!! Τι μπούρδες ειναι αυτές ρεεεε;;; Τόσες αηδίες κυκλοφορούν έτσι, στο internet και αυτό μας πειράζει!! Και δεν είχε και τίποτα το αξιοπερίεργο, έχω διαβάσει και χειρότερα, αλλά αμα είσαι κομπλέξας βρε παιδί μου τι τα θές τι τα γυρεύεις??
Τεσπα, ακόμα δεν άρχισα και με έπιασε η γκρίνια μου!! Αλλά δεν φταίω εγώ, αυτοί που είναι ζώα φταίνε..
Τόσο καιρό μαζεύω τις χίλιες δυο μαλακίες που συμβαίνουν γύρω μου και δεν μπορώ να ξεσπάσω, δεν ξέρω λοιπόν τι θεματολογία θα έχω, αλλά ένα είναι σίγουρο, λίγο απ' όλα, τουρλού λοιπόν και ο Θεός βοηθός!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου